nuffnang ads

Khamis, 17 Mac 2011

sambung bekerja sampai malam

Selamat dalam perjalanan bagi yang pulang bekerja..

Aku masih bekerja sampai malam 10malam... meneruskan kudrat untuk terus hidup..
Sekarang masa jam perjalanan pulang ke rumah, aku masih disini menghadap komputer dan orang-orang sakit.
Badan lenguh-lenguh rasanya.. Mungkin disebabkan oleh cuaca sejuk dan orang yang tak reti bahasa bila batuk tak tutup mulut.
Moga-moga tak la macam tu . masih banyak kerja perlu di buat ni. Bunyi macam mengeluh tapi kiasan kot..hahahaha
Tempat aku bekerja suatu masa dulu. Kepada yang kenal diaorang tu sila camm!! hehe.... aku lah paling smart kata org putih...heeeee..


Sekali sekala tengok gambar -gambar lama best jugakk... siapa yang kenal orang-orang ni diam-diam ja lah kan...

Sapa yang pernah tinguk budak ni sebelum ni dalam blog saya tau lah.. comel, umo baru 3 tahun. Tapi badannnn...

Ni yang best lagi ;

Anak ni datang dengan pakcik nya. Umur baru 3 tahun jugak.. tapi mulut laser, bijak, pandai bercakap...
Kepada mak-mak yang ada anak ni , saya minta maaf ye, tak minta kebenaran dulu..hehe..

Enjoy!!!!!!!!

Your Comment/ Komen Anda