nuffnang ads

Jumaat, 4 Mac 2011

Minggu Pertama Bulan Mac 11'

Hari Jumaat,
Penghulu segala hari;
Hari Penuh Berkat;
Kena sepakat;

Baru Balik dari tempat kerja, huh letih.. tp xpa.. buat kerja lebih. Kesian Isteri keseorangan di rumah..huahua
On The Way balik; nak story sikit. Tengah tunggu traffic light hijau, kereta di belakang dah tak sabar nak jalan. Aku ingatkan kereta mewah ke apa.. " ala sama taraf rupanya. Tp rugged la kete tuh ''. Yang peliknya nih, si mamat knih terus potong dari traffic tu dh. Nak mencabar kot; tak pe.. bagi can.
Kira2 dalam 50 meter camtu aku dh tekan minyak. Tegok-tengok aku dh tekan sampai 120km/j masuk gear 3. Ingatkan dh laju sangat keta tuh. Last- last malas nak kejar. Buang minyak jer..hehe. Boleh kejar punya..

aku heran orang ada kete beso nih.. Bawak sampai tak tengok orang dari depannn.. Al maklum la keta ''KING-KING'' tu.. aku naik keta kecik lagi nampak. Ni kan pula naik keta beso. Tau la malam minggu.. nih la gaya orang 'cinnn'' hehe.. maaf kalau ada yg terasa..kuang2..

macam-macam ragam malam Jumaat nih..
satu lagi; keta beso, tp jalan macam siput.. mana nak tunggu jalan macam siput bab..hehe
Sampai rumah dekat 10.27pm. Biasa nya nak ambik satu jam.. terkezut orang rumah..

Nasib semua-semua tu aku tak ikutkan hati nak challenge..hehe

Alangkah bagusnya kalau kita buat kerja atau nak capat target seperti kita pecut kereta kan??
Dah namanya kehidupan, ada pasang surut nya..
Ada maju, ada mundur..
Ada cepat, ada lambat
Tapi tadi sempat gak demo masa kerja, ada ku kesah kalo orang komplen lambat?? hehe
Bayar se'hinggit' tak yah nak bising-bising..
Kalau bayar lebih dengan aku tak perrr la jugokkk..

Lepas ni siap-siap nak kuar jap..

Cari menu orang mengidammm...

SSSssssssssssss................................

Your Comment/ Komen Anda