nuffnang ads

Selasa, 8 Mac 2011

Alhamdulilah, Syukur...

Hari Isnin memang penuh dengan orang... Biasa la hari pertama dalam seminggu..
Begitu juga tempat aku bekerja... sibuk dengan hal -hal masing..
Aku pula sibuk dengan tugasku sebagai Pengarah Urusan ( CEO  bahasa omputih, pemangku jerr )hehehe
Kalau aku punya kedai ni tak apa.. untong lagi ada. Ni kerja makan gaji. Lain la kalau aku empunya semua tuh..

Kena sabar, tabah, tebal telinga bila urus orang yang lebih senior dari aku, bukan senior 2 3 tahun, beza lebih dari 10 tahun... hehehe. Aku yang paling kira muda la .. kuang.. kuang... kuang...

Tengah-tengah aku sibuk layan pesakit nih ada orang penting kol;
'' bang, sibuk ka?'
'' apa hal?''
'' tadi dah scan, baby boy, sebab ada nampak bijikk''
'' hah!! ( terkezut )
'' Alhamdulilah, pewaris pertama aku... hehehe ''
''ok2.. nanti kol balik..''

Hmmm.. best giler dapat berita nih... yess happy la jugok!!
Tak sabar nak balik kerja..

Sampai rumah,
Aku buat ni...
Tapi Purifier dulu,
baru sedap,
baru selamat,
Ikan Kembong masak minyak ...hehehe




Timun masak kunyit... sedepp..


sosej stimm.. dah purikasi baru selamat..


Sebelum masak, purikasi dulu beras. Baru masak nasi... lagi sedap, lagi selamat..



sedap... ikan goreng..



nak tau pasal benda ni ?
nak demo pasal benda ni  ?
nak tengok yang real ?
Sila Ketik 013 568 8660.

Air untuk orang berbadan dua, perisa ros + soya, baik untuk kandungan... sedapp..

Siapa kata lelaki tak pandai masakkk??
Lama dah tak ke dapur...
Dulu Out station aku la chef..he
Malam ni aku take over orang mabuk laut... hehehe

Tapi semua ni kena purikasi dulu..



























Your Comment/ Komen Anda