nuffnang ads

Rabu, 23 Mac 2011

gembira rasanya...

heeeeeeeeeee... aku gembira,
aku hapy kata orang putih,
aku senang hati,

syukur pada yang Esa,
dah dapat install benda tuh dalam ni,

terima kasih banyakkkk181 Bang Nizam,
tak tau nak cakap apa lagi,
tak tahu nak ucap apa lagi,

'' kalau ada galah di luar ''
'' tolong saya jolokkan ''
'' kalau saya buat salah ''
'' tolong saya kasi tunjuk ''

saya baru belajar,
kalau salah tolong perbetulkan
LCCT
PESANAN UNTUK DIRI & PARA PEMBACA SEMUA; layannn..

KITA sentiasa ada peluang membaiki diri, bezanya sama ada KITA nak dan tak nak saja.
Seorang juara kekal menjadi juara sebab dia belajar dari kesilapan, dialah yang paling banyak menemui kesilapan. Pernah tak KITA terfikir kenapa atlit terus menerus berlatih? Sebab mereka beranikan diri buat kesilapan supaya mereka tahu kelemahan mereka. Bila sudah tahu kelemahan, mereka akan memperbaiki kelemahan itu.

Aset utama juara adalah pengetahuan

Dia tahu apa yang salah dan apa yang betul. Dia tahu lebih banyak dari orang lain. Sebab itulah dia kekal jadi juara.

Perbaikilah diri KITA dari sehari ke sehari. Bila bangun pagi dan sebelum tidur, pasang niat di dalam hati KITA supaya mahu perbaiki diri KITA pada keesokan hari...

INSHAALLAH.....

Your Comment/ Komen Anda