nuffnang ads

Sabtu, 7 Januari 2012

kisah semalam

as salam
selamat pagi sahabat blog
selamat pagi sahabat niaga
selamat pagi semua sahabat



malam tadi, 
aku mengantuk giler tahap gaban..
wazien pun merengek tak henti-henti
aku bingung nak buat apa ??
kalau nak cakap lapar tak juga ??
susu dan nestum dah kasi..
last-last diam macam kena tiup angin..
entah kenapa..
harap tak da pa-pa

pagi ni,
seawal 4 pagi dah bangun
aku pun apa lagi, layann..
harap yang malam tadi hanya emo nak tidur kot..ehhe

pagi ni wazien yang gerakkan aku bangun..
ceria sok mo..
aku biarkan wazien main seorang, tunaikan kewajipan..
tapi sebelum tu aku pasang tv saluran Oasis..
takut-takut nanti masa aku solat merengek pulak..

selesai solat masih lagi dengan posisi yang sama masa aku tinggalkan tadi
orang dalam tv berzikir wazin pun berzikir dengan bahasa sendiri..hehe
aku biarkan wazien layan perasaan..hehe

seawal pagi ni lapar pula..
nak pergi McD malas nak start keto..
last-last aku layan fresh milk dan pisang campur garam buluh..hee..

lepas kemas rumah nak g stokis ambik stok,
renew membership, bagi borang dengan makcik yang salu oder maharani
kot-kot ada modal terus buat dana, mesti nak follow up ni..
hari tu tetiba makcik tu mintak borang ahli..alhamdulilah..

Jomm Followww...me...........






Your Comment/ Komen Anda