nuffnang ads

Khamis, 24 November 2011

Suatu Ketika

Best tak tempat ni?? Dam lg San.

siapa - siapa yang rasa berani terjunn la...
kalau lepas hujann, lagi best...
siapakah mereka ni???
josephine lah, ibuk shirley, sarah ador, aku & louis entili..

suatu ketika dulu... rakan sekerja kat klinik long san
yang aku tahu hanya ibuk Shirley yang masih bertahan
yang lainnya semua dah cabut lari termasuk aku la..ngeeeeeeeee
gambar kat atas ni masa ibuk Shirley sambut ulang tahun..
aku dah tak ingat berapa umur dia sekarang..
i still remember the sweet memory with you all..

siapakah gerangan dua budak sekolah ni??

seingat aku si jok(andy anderson jok) & boy( russell lenjau ) budak tahun form 5,
sekolah menengah kebangsaan temenggong dato lawai jau
dulu memang geng keras aku, almaklum la tak da kawan..
gambar ni main kira-kira saja okeyy..
tiada mengena dengan yg idup or ngelaban...

rindu pula tempat ni.. 

nak makan ikan fresh ?
pergi kelamei, sesiapa yg berkenaan tau la ..hehe
air kolam yang bersih, guna air terjun yang mengalir dari atas bukit
ikan pun tak berbau... sedapppp..

forever love
Martin Lawai Jau & Shirley Bala
orang yang macam family aku masa di sana..
ada masa jumpa ya.hehehe

Long San, Ulu Baram..

pandangan dari atas bukit salib.....
ada salib besar kat atas bukit ni...
hampir hari-hari naik lepas jogging..
haha... saja-saja cari coverage line celcom...
kenyah masyarakat utama selain daripada Penan, Kayan, Sebob, Saban, apa lagi?? hehe
menariknya, ada sekolah menengah & sekolah rendah...
ada cerita di sebalik nama sekolah ni...


baik-lah, nanti sambung lagi..
internet kuat slow mau downlod gambar...

ngeeeeeeeeeeeeee.....






Your Comment/ Komen Anda