nuffnang ads

Jumaat, 20 Mei 2011

woit.. jangan marah.. kongsi aja.. nda ada apa-apa dong..

aku send sms gini :

Salam ATK181..Pelajari Teknik Menguasai Melancong PERCUMA ke Spain dan Umrah bersama Akademi Taipan 181 dlm BisnesPreview esok 21hb Mei (sabtu) jam 10pagi di Akademi Taipan Miri Branch bersama Mentor  Kunaini.. Ole2 dari Perth pasti menanti yang hadir. MASUK PERCUMA...

Hamba Allah reply gini ;

Xpa. Bank _ _ _ _ _ _ setiap tahun ada pakej melancong utk warga kerja cemerlang. Itu sudah memadai bg saya. Nak join bisnes mungkin tidak. Sbb saya bkn org optimistik yg berani bhadapan dgn risiko kerugian. Utk org yg brjaya dgn akedemi taipan saya ucapkan TAHNIAH. Saya rasa sy selesa dgn pa yg sya ada skrang.

jawapan sms aku ;

Tahniah juga dgn jwpan tu. Asal jgn marah la kan...

Hamba Allah ni sms ;

Bkn marah, sekadar berkongsi maklumat.. Last month g brcuti ke Beijing. Balik dr Beijing g dgn famly trip ke Bandung. Awl Mei p kursus lagi. sorry tak da masa.

Aku jawab ;

TAHNIAH..

Hamba Allah ;

ok.

Ala tak yah buang kredit kalau tak nak. Maaf ya buk/pak kalau tak nak. Gue tak paksa.. Takut-takut nanti orang bilang '' makan seorang ''. Gue tolong aja, kalau ndak suda.
Heeeeeeeeeeee...........

bercakap dgn high level memang lagu ni
bercakap dgn burung tiong lagi baguss............ layann....

selamet beramal....

Your Comment/ Komen Anda