nuffnang ads

Ahad, 13 Mei 2012

mak & ayah saya..

orang lain sibuk sambut hari ibu,
tak kisah la nak sambut macam mana..
tapi bagi aku, hari-hari adalah hari ibu..

tak da lain yang ibu/mak/ayah kita nak bila kita dah besar,
berjaya dan terus berjaya..
bagi yang jauh, skali sekala jenguk, tanya khabar
paling penting bagi aku, kalau ada lebih, hulur-hulur la ..
dia takkan minta, nak berkat ibu/mak/ayah, kasi la sikit..

ambik berkat kerja kata oranggg..

1st time nak g Ulu Baram..sedih..wawwaw...

cun sik? wakaka




steady bapakk aku..hihi
bawak orang tua jalan-jalan..
alahai, mak carikkan aku amoi ni..haha..

Dulu kerja ni, dok pedalaman..syukur, byk pengalaman.
Niat nk bawak benda nih, tapi syukur laa.. jadi co-pilot pun jadi la..

sekarang; keje ni la pulakk.. Alhamdulilah, berkat doa Ayah/Ibu..


P/s ; sekadar nak berkongsi, bukan nak tunjuk..

Selamat hari ibu & ayah ; mmmmmmmmuuuuuuuuuaaaaaahhhhhhh

Your Comment/ Komen Anda