nuffnang ads

Ahad, 19 Jun 2011

Bolevard Hotel MidValley

KL mai sini..

Awal pagi dah ke airport. Flight jam 10 pagi,
Sempat pekena mi goreng kat Melanau Cafe..

KL sentral, Tak biasa. Tapi kena biasa jugak..

Bajet-bajet teksi pun mahai juga.. hehe.. bayo je la..

Dulu Jakarta, sekarang kat dalam Malaysia. Lagi senang..

Entah kat mana la ni..

Diam je pakcik India ni bawa kami berdua.

Kuala Lumppurrr... macam sakai, macam tak pernah sampai kat sini.

Kereta Idaman.. InshaAllah.. selagi berniaga..

Ambek berkat..

Bolevard Hotel, MidValley Kuala Lumpur, 2jam tunggu check inn.. lapaw perut tunggu..hehe


Posing Maut aku... haha

Lamanya menuggu kat lobby hotel, dari jam 2 sampai jam 4pm. Perut dah berkeroncang, cari2 tempat makan sementara bilik kena make up. Bilik pun make up gak ke?? haha. Lantak kau la labu. Yang penting aku ada tempat tidur. Servic 4/5 bintang rupanya gini ya? haha..
Bukan selalu. Jarang-jarang..


Cari - cari yang halal, ni ja yang aku jumpa. Namanya Banana Peanut Bread & Jasmine Tea. Ongkosnya cecah 30 hengget. Berbaloi makan. Kenyang aku..

 Banana Peanut Bread rm25..

Jasmine Tea rm7.90..

 Tingkat 18 hotel..

 saja ambek, buat kenangan


Malamnya..

 kereta dah tinggal rangka ..

 Tak habis aku jalan dalam Mall ni, kaki dah lenguh..balik tidur saja la..

syukur atas rezeki Engkau Ya Allah, sampai lagi aku ke sini... Alhamdulilah..

Baiklah,, dah nak tidur. esok nak bangun awal ke office.. Kereta masih banyak aku tengok kat bawah tu..

Selamat malam...

Your Comment/ Komen Anda