nuffnang ads

Ahad, 5 Jun 2011

Belajar lagi

Assalammualaikum..

Lama rasanya tak update entri baru nih.. Masih bersedih dengan pemergian sahabatku. Tapi apakan daya memang dah ketentuan. Apa yang kita dapat kita buat adalah redha & bersedekah Fatihah. Semoga rohnya aman dan tenteram di sana.

Baiklah. Kita tinggalkan kesedihan sekejap. Hari ni nak g blajar jap. Bukan dekat tu.. Jakarta dong..huhu.. Perasaan takaut juga ada. Entah kenapa.. Tak pernah keluar dari negara asal. Tapi syukur la bukan keluar duit sendiri. Ada penaja.

Sekarang tengah tunggu di LCCT. Boring tunggu jam 5 petang dong. Tukar RM ke RUPIAH lagi. Bayangkan 400,000 tu berapa? kalau duit kita kayo.. Bawa RM 150 duit kita dah kaya. Mana taknya RM150 = 400k rupiah.. huahuahuah...

Nak belajar lagi ni otak bah beku agaknya. Tapi InsyaAllah boleh. Kena yakin pada diri. Kena usaha nak belajar. Orang cakap belajar sampai negeri Cina. Jakarta pun ok apa ? hehehe..

Kalau jalan-jaan makan angin lagi bagussss... Tak apa, semua nya untuk keluarga aku.. Mana ada orang tahu susah senang kalau tak bermula dari sendiri. Yakin boleh... yeah2..

Okey lah.. 
 Jumpa lagi..

selamat beramal...

Your Comment/ Komen Anda