nuffnang ads

Isnin, 24 September 2012

Jom Cantik

BB Plus diformulasikan untuk merangsang pengeluaran kolagen pada kulit bagi mengembalikan keremajaan dan kehalusan kulit secara menyeluruh…BB Plus juga dihasilkan daripada 5000mg kolagen ikan terhidrolisis untuk memberikan penyerapan yang baik..Kofaktor seperti ekstrak biji anggur & Vitamin C ditambah untuk melindungi rantaian kolagen..Pengambilan BBplus setiap hari dapat menyerlah keremajaan kulit & memberikan kesihatan menyeluruh…

Ramuan

Kolagen ikan terhidrolisis,Ekstrak Biji Anggur,Vitamin C,Serbuk jus Blackcurrant,Serbuk jus Roselle,Serat Epal,Isomaltulos,Sukralos..

Cara Pengambilan

Campurkan 1 paket BB Plus dalam 150 ml air..Elakkan menggunakan air panas..Kacau & sedia diminum..Pengambilan terbaik adalah sebelum makan atau sebelum tidur..

Harga

1 Unit : RM 180.00 (WM) / RM 182.00 (EM) (1 Unit  = 20 paket)

4 Unit : RM 720.00 (WM) / RM 728.00 (EM )

Promosi untuk tempoh terhad,pembelian 4 kotak BB Plus akan mendapat

1 KOTAK BB Plus + I Unit Crystal Tumbler..

 

APA ITU KOLAGEN

Kolagen adalah sejenis protein. ia berbentuk serat, menyambung dan menyokong tisu badan seperti kulit, tulang, tendon, otot, dan tulang rawan. Ia juga menyokong organ dalaman dan juga gigi.

Kolagen adalah protein yang paling banyak di dalam mamalia termasuk manusia. Kolagen terdiri daripada 25% protein yang berada dalam badan manusia.
Kolagen juga diberi jolokan sebagai gam yang menyambungkan bahagian badan, tanpa gam, bahagian badan senang bercerai.

Serat kolagen adalah penting dalam pembentukan struktur luar sel disebabkan oleh sifatnya yang anjal dan kuat. Kolagen juga ada dalam sel.

Kolagen berkait rapat dengan elastin dalam menyokong tisu badan. Kolagen menjadikan tisu badan kenyal dan kuat manakala elastin menberi keanjalan. Kombinasi ini sangat penting dalam bahagian badan termasuklah paru2, tulang, tendon dan juga salur darah.

Kolagen bersama keratin menyebabkan kulit anjal ,kenyal dan kuat.
Kolagen berkurangan disebabkan peningkatan umur, gaya hidup,tekanan.




KEISTIMEWAAN KOLAGEN BBplus .

Diformulasi untuk meransang pengeluaran kolagen pada kulit bagi mengembalikan keremajaan dan kehalusan kulit serta kesihatan secara menyeluruh.
dihasilkan daripada 5000mg kolagenikan terhidrolisis untuk memberikan penyerapan yang baik.
kofaktor seperti ekstrak biji anggur dan vitamin c ditambah untuk melindungi rantaian kolagen.

RAMUAN

Kolagen ikan terhidrolisis
Ekstrak biji anggur
Vitamin c
Inulin
Serbuk jus blackcurrent
Serbuk jus roselle
Serat epal
Isomaltulos
Sukralos

CARA PENYEDIAAN

Campurkan 1 paket BBplus ke dalam 150 mls air. Elakkan daripada menggunakan air panas. Pengambilan terbaik adalah sebelum makan atau sebelum tidur.
 
 
 
 
KALAU NAK  kOLL OR sMs ; 0135688660 Mr & Mrs Awang
 
 



Your Comment/ Komen Anda